Meta створює новий підрозділ Business AI під керівництвом Клари Ши

Meta створює новий підрозділ Business AI під керівництвом Клари Ши

Meta оголосила про створення нового підрозділу Business AI, який займатиметься розробкою інструментів штучного інтелекту для бізнесу. Групу очолила Клара Ши, яка раніше керувала ШІ-напрямком у Salesforce. Компанія підтвердила призначення у коментарі для TechCrunch.

Нові ШІ-інструменти створюватимуться на базі великих мовних моделей Llama, що належать Meta, та інтегруватимуться в екосистему компанії — мережі Instagram, Facebook і WhatsApp.

Йдеться про продукти, які дозволять бізнесу автоматизувати процеси створення контенту, зокрема рекламних оголошень. За словами віцепрезидента Meta з монетизації Джона Гегемана, ці рішення покликані оптимізувати взаємодію з клієнтами та підвищити ефективність бізнесу.

Meta активно впроваджує штучний інтелект у свої сервіси. Нещодавно компанія презентувала нові функції — генерацію зображень та бот у соцмережах. Business AI стане важливим етапом у розширенні можливостей ШІ-технологій для бізнесу, водночас посилюючи позиції Meta у сфері монетизації.

Клара Ши написала книгу про Facebook у 2009 році, вона розглядає цю роль як можливість розробити інноваційні рішення для підприємців. До цього вона працювала у Salesforce, де керувала запуском платформи Agentforce для автоматизації бізнес-процесів на базі ШІ.

Джерело: TechCrunch

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого