Meta створює новий підрозділ Business AI під керівництвом Клари Ши

Meta оголосила про створення нового підрозділу Business AI, який займатиметься розробкою інструментів штучного інтелекту для бізнесу. Групу очолила Клара Ши, яка раніше керувала ШІ-напрямком у Salesforce. Компанія підтвердила призначення у коментарі для TechCrunch.
Нові ШІ-інструменти створюватимуться на базі великих мовних моделей Llama, що належать Meta, та інтегруватимуться в екосистему компанії — мережі Instagram, Facebook і WhatsApp.
Йдеться про продукти, які дозволять бізнесу автоматизувати процеси створення контенту, зокрема рекламних оголошень. За словами віцепрезидента Meta з монетизації Джона Гегемана, ці рішення покликані оптимізувати взаємодію з клієнтами та підвищити ефективність бізнесу.
Meta активно впроваджує штучний інтелект у свої сервіси. Нещодавно компанія презентувала нові функції — генерацію зображень та бот у соцмережах. Business AI стане важливим етапом у розширенні можливостей ШІ-технологій для бізнесу, водночас посилюючи позиції Meta у сфері монетизації.
Клара Ши написала книгу про Facebook у 2009 році, вона розглядає цю роль як можливість розробити інноваційні рішення для підприємців. До цього вона працювала у Salesforce, де керувала запуском платформи Agentforce для автоматизації бізнес-процесів на базі ШІ.
Джерело: TechCrunch