Meta розробляє персоналізованих ШІ-агентів для бізнесу

Meta розробляє персоналізованих ШІ-агентів для бізнесу

Meta планує впровадження штучний інтелект для бізнесу, щоб покращити транзакційну взаємодію у своїх додатках. Це дозволить швидше обробляти замовлення і забезпечити персоналізоване обслуговування клієнтів за допомогою адаптивних та інтелектуальних інструментів ШІ.

За словами Марка Цукерберга, компанія прагне розробити інструменти, які дозволять будь-якому бізнесу створювати власних ШІ-агентів для продажу товарів та економії коштів. Нові агенти матимуть доступ до повного каталогу продукції та зможуть надавати персоналізований сервіс клієнтам. 

Meta вже намагалася запровадити подібні проєкти. Наприклад, бот Messenger у 2016 році, який не здобув популярності. Однак, завдяки вдосконаленню технологій ШІ та звиканню користувачів до взаємодії зі штучним інтелектом, новий підхід може мати успіх.

Водночас компанія продовжує вдосконалювати використання AI для таргетингу та створення реклами. Ціль полягає в автоматизації всього процесу, від генерації зображень до вибору аудиторії.

Таким чином, Meta робить ставку на практичне застосування штучного інтелекту для бізнесу, відходячи від ідеї заміни реальних людей ботами у соціальних взаємодіях.

Джерело: SocialMediaToday 

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого