Meta представили ШІ-бота та вдосконалені інструменти для бізнес-повідомлень

Компанія Meta представила набір інструментів на основі штучного інтелекту, до них увійшов ШІ-бот у Messenger і платні маркетингові повідомлення, спрямовані на підвищення ефективності та залученості бренду.
ШІ-бот в Messenger для клієнтів

Створені на основі мовної моделі LLaMa 3 від Meta, ці ШІ-боти можуть взаємодіяти з клієнтами: рекомендувати продукти, надавати підтримку, відповідати на запити. Це допомагає знизити витрати на обслуговування, за результатами тестування у White Coat Manila, на 20%.
Франко Онгкінгко з White Coat Manila підкреслив переваги, заявивши: «ШІ для бізнес-повідомлень змінює правила гри… заощаджуючи щонайменше 20% витрат на підтримку клієнтів».
Платні маркетингові повідомлення в Messenger
Деякі рекламодавці тепер можуть надсилати платні маркетингові повідомлення вибраним клієнтам у Messenger, подібно до тих, що реалізовані у WhatsApp.

Компанії, які використовують Ads Manager для надсилання розсилок у WhatsApp, матимуть можливість надати Meta свій список підписників, а ШІ-системи рекомендуватимуть правильну підгрупу одержувачів на основі результатів, які їх найбільше цікавлять. Наприклад, якщо є ціль перетворити лід на конверсію або підвищити обізнаність про новий продукт.
API Threads
Threads налічує понад 150 мільйонів активних користувачів щомісяця. А новий API дозволяє компаніям і авторам публікувати пости, відповідати на них і отримувати доступ до інформації в Threads через сторонні застосунки.
Підтримувані функції включають:
- Аутентифікацію, публікацію постів і доступ до власного контенту через API.
- Інструменти для взаємодії з відповідями, контроль над ними та можливість приховування або показу відповідей.
- Дані про перегляди, лайки та відповіді на рівні медіа та акаунту.
Meta повідомляє, що кожен $1, витрачений на рекламу, генерує $3,71 доходу для рекламодавців, що на 12% збільшує рентабельність активів з 2022 року. Кампанії, що використовують інструменти «Advantage+» на основі штучного інтелекту від Meta, приносять ще більший прибуток — $4,52 ROAS.
Хоча ці інструменти обіцяють ефективність і залучення, постійні проблеми з конфіденційністю підкреслюють необхідність для Meta впроваджувати надійні засоби захисту у своїх системах штучного інтелекту.
Джерело: Search Engine Land