Meta інтегрує SMS-верифікацію для зменшення фальшивих лідів

Meta інтегрує SMS-верифікацію для зменшення фальшивих лідів

Meta додала функцію SMS-верифікації до своєї платформи Lead Ads. Ця опція вводить двоетапний процес перевірки, щоб підвищити якість даних і зменшити кількість фальшивих заявок.

Як працює SMS-верифікація:

Щоб подати заявку через форму, користувач повинен виконати такі кроки:

  1. Вказати номер телефону у спеціальному полі.
  2. Отримати одноразовий код через SMS.
  3. Ввести отриманий код для підтвердження заявки.
Маркетологи, які бажають використовувати цю функцію, повинні включити обов’язкове поле для номера телефону у своїх формах.

Meta пояснила, що нова функція дозволить зменшити кількість фальшивих заявок, забезпечити автентичність даних і покращити конверсії завдяки отриманню реальних контактів.

Це оновлення є частиною стратегії Meta, яка спрямована на покращення інструментів для генерації лідів. Функція має допомогти бізнесу отримувати точніші дані та підвищити довіру між компаніями й потенційними клієнтами.

Джерело: Swipe Insight

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого