Компанії Meta і Snap представлять нові окуляри доповненої реальності

Компанії Meta і Snap представлять нові окуляри доповненої реальності

У вересні компанії Meta і Snap представлять нові AR-окуляри, які вони вважають майбутнім інформаційних технологій.

AR окуляри — пристрій, призначений для створення доповненої реальності. З ними користувач може бачити цифрові об’єкти та інформацію, накладені на реальний світ. 

Спершу свої окуляри презентуватиме Snap. 17 вересня генеральний директор компанії Еван Шпігель планує показати п’яте покоління окулярів Spectacles на саміті в Лос-Анджелесі. Марк Цукерберг представить окуляри Orion від Meta 25 вересня на конференції в Менло-Парку.

Обидві компанії зіткнулися з тією ж проблемою: ця технологія ще не готова для масового використання. Саме тому після презентації вони не продаватимуть свої AR окуляри. Зокрема, Snap планує надати нові Spectacles лише обраним розробникам та партнерам.

Таким чином, суперництво між Meta і Snap, яке тривалий час точилося у сфері соціальних мереж, тепер переходить на новий рівень — у сферу апаратного забезпечення.

Обидві компанії вже кілька років працюють над своїми проєктами у сфері AR. Snap розпочав першим, запустивши перше покоління окулярів Spectacles у 2016 році. Проте внаслідок активного розвитку AR у Meta, конкуренція загострюється.

Попри менші ресурси, аніж у Meta, Snap продовжує розвивати свої AR-технології, намагаючись залишатися конкурентоспроможною компанією.

Джерело: The Verge

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого