Meta оновила функцію Flexible Media для уникнення некоректного обрізання зображень у рекламі

Meta оновила функцію Flexible Media для уникнення некоректного обрізання зображень у рекламі

Meta оновила функцію Flexible Media для зображень у рекламних оголошеннях, щоб уникнути небажаного обрізання ключових елементів, зокрема текстів чи об’єктів. Тепер система не застосовуватиме автоматичне обрізання у випадках, коли це може вплинути на цілісність креативу.

На відміну від зображень, для відеореклами функція Flexible Media залишається без змін. Система продовжить адаптувати відеоконтент, навіть якщо це призведе до обрізання окремих об’єктів чи тексту.

Рекламодавці можуть самостійно налаштовувати функцію Flexible Media відповідно до своїх потреб. У розділі Ad creative доступні параметри для внесення змін до кожного окремого оголошення. Крім того, можна вносити налаштування на рівні конкретної реклами або повністю вимкнути функцію, щоб уникнути автоматичних змін.

Це оновлення відображає зусилля Meta у створенні балансу між автоматизованою оптимізацією реклами та збереженням творчої цілісності контенту.

Джерело: Swipe Insight

Яна Поліщук
Яна Поліщук
• Content Writer
Inweb
Редактор за фахом і райтер за покликанням. Уже понад 13 років пишу тексти, які допомагають читачам знайти відповіді на свої запитання. Люблю слова і їхню силу, але «порожні» і «без цілі» — безжально видаляю. Уважна до деталей, бо вірю, що саме вони роблять тексти живими й переконливими.
Більше цікавого