Meta запускає нову ціль трафіку для комбінованих оголошень у Facebook та Instagram

Meta запускає нову ціль трафіку для комбінованих оголошень у Facebook та Instagram

Meta представила нову рекламну ціль, яка дає змогу маркетологам запускати одну кампанію для одночасного залучення трафіку на сторінки Facebook та Instagram. Нововведення спрощує керування рекламними кампаніями та забезпечує персоналізацію контенту для кожної платформи.

Основні функції нової кампанії:

  • Об’єднання платформ. Маркетологи можуть одночасно направляти трафік на Facebook-сторінки та Instagram-профілі через один рекламний інструмент.
  • Персоналізація контенту. У межах однієї кампанії є можливість завантажити один креатив для Facebook і окремий — для Instagram.

Як налаштувати:

  1. На рівні набору оголошень оберіть опцію «Надсилати трафік на Facebook і Instagram».
  2. Завантажте креатив за замовчуванням для усієї кампанії. 
  3. Додайте окреме зображення для Instagram через опцію «Персоналізувати для Instagram».

Meta автоматично оптимізує показ реклами залежно від місця розташування оголошення. 

Як налаштувати показ реклами для Facebook та Instagram одночасно

Це оновлення дає змогу скоротити час на управління кампаніями та підвищити ефективність реклами, забезпечуючи релевантний контент для кожної платформи.

Джерело: Swipe Insight

Яна Поліщук
Яна Поліщук
• Content Writer
Inweb
Редактор за фахом і райтер за покликанням. Уже понад 13 років пишу тексти, які допомагають читачам знайти відповіді на свої запитання. Люблю слова і їхню силу, але «порожні» і «без цілі» — безжально видаляю. Уважна до деталей, бо вірю, що саме вони роблять тексти живими й переконливими.
Більше цікавого