Meta додає спеціальні пропозиції до CTA реклами в Instagram
Meta впроваджує нову функцію, яка дозволяє маркетологам відображати деталі спеціальних пропозицій на кнопках закликів до дії (CTA) в рекламі Instagram.
Що пропонує нова функція:
- Динамічне завантаження деталей пропозицій з URL сайту реклами.
- Прогнозування відображення пропозиції, яка найімовірніше призведе до конверсії.
- Підтримка до 20 пропозицій на одну рекламу, з передбаченням Meta, яка з них буде найефективнішою.
Ця функція дає можливість маркетологам виділяти кілька конкурентних акцій, таких як відсоткові або грошові знижки, безпосередньо на кнопках CTA. Це може суттєво збільшити залученість користувачів та коефіцієнт кліків.
Щоб скористатися цією функцією, потрібно створити рекламу в Ads Manager з відповідними цілями, такими як Трафік, Взаємодія, Ліди або Продажі, і вибрати «Сайт» як місце конверсії. Після цього слід ввести URL сайту для автоматичного додавання пропозицій або вручну ввести деталі пропозицій, а потім переглянути та підтвердити їх під час налаштування реклами.
У майбутньому варто очікувати можливого розширення цієї функції на інші формати реклами та розміщення у всіх додатках Meta.
Джерело: Search Engine Land