Meta додає спеціальні пропозиції до CTA реклами в Instagram

Meta додає спеціальні пропозиції до CTA реклами в Instagram

Meta впроваджує нову функцію, яка дозволяє маркетологам відображати деталі спеціальних пропозицій на кнопках закликів до дії (CTA) в рекламі Instagram.

Що пропонує нова функція:

  • Динамічне завантаження деталей пропозицій з URL сайту реклами.
  • Прогнозування відображення пропозиції, яка найімовірніше призведе до конверсії.
  • Підтримка до 20 пропозицій на одну рекламу, з передбаченням Meta, яка з них буде найефективнішою.
Фото: Meta додає спеціальні пропозиції до CTA реклами на Instagram

Ця функція дає можливість маркетологам виділяти кілька конкурентних акцій, таких як відсоткові або грошові знижки, безпосередньо на кнопках CTA. Це може суттєво збільшити залученість користувачів та коефіцієнт кліків.

Нова функція обмежена рекламами з одним медіафайлом в Instagram Stories і поки не доступна для всіх рекламних акаунтів.
Фото: Meta додає спеціальні пропозиції до CTA реклами на Instagram

Щоб скористатися цією функцією, потрібно створити рекламу в Ads Manager з відповідними цілями, такими як Трафік, Взаємодія, Ліди або Продажі, і вибрати «Сайт» як місце конверсії. Після цього слід ввести URL сайту для автоматичного додавання пропозицій або вручну ввести деталі пропозицій, а потім переглянути та підтвердити їх під час налаштування реклами.

У майбутньому варто очікувати можливого розширення цієї функції на інші формати реклами та розміщення у всіх додатках Meta.

Джерело: Search Engine Land

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого