Meta тепер може автоматично змінювати рекламні кампанії без сповіщення — як це вимкнути
Meta нещодавно впровадила функцію «автоматичних коригувань», яка дозволяє системі самостійно вносити зміни до рекламних кампаній без явної згоди рекламодавців. Це може ускладнити прозорість та контроль за рекламними бюджетами.
Функція автоматичного управління кампаніями може:
- Зупиняти або запускати кампанії;
- Змінювати бюджети;
- Об’єднувати сегментації аудиторій;
- Вносити зміни без попереднього сповіщення.
Функцію виявив і оприлюднив Rok Hladnik на платформі X (Twitter). Її впровадження викликало невдоволення серед провідних маркетологів.
Вони відмічають, що такі зміни, зокрема, зниження витрат на кампанії та змішування аудиторій, може порушувати принципи точного таргетингу.
- @brewsawa: «Наша кампанія скоротила витрати на 40%, і тепер зрозуміло чому».
- Rajesh Kumar: «Це створило хаос, але ми вчасно знайшли проблему. Meta грає підступно».
- Heather Brousell, експертка із лідогенерації: «Функція вимкнула прибуткові набори оголошень і зупинила витрати, об’єднавши деякі аудиторії, що порушило сегментацію».
Цю функцію можна вимкнути
Для цього потрібно перейти до: «Усі інструменти» → «Автоматичні правила» → «Переглянути автоматичні коригування» → «Керування автоматичними коригуваннями» та вимкнути функцію.
Маркетологам варто перевірити свої акаунти та вирішити, чи залишати функцію увімкненою, орієнтуючись на свій рівень комфорту з автоматичним управлінням кампаніями.
Джерело: SearchEngineLand