McKinsey визначили 18 найперспективніших галузей, які впливатимуть на економіку світу до 2040 року

McKinsey визначили 18 найперспективніших галузей, які впливатимуть на економіку світу до 2040 року

Глобальний інститут McKinsey опублікував дослідження про галузі, які можуть згенерувати до 48 трильйонів доларів доходу та кардинально змінити світову економіку впродовж наступних 16 років.

McKinsey визначили 18 перспективних арен — галузей із надзвичайно високими темпами зростання та динамікою розвитку. За прогнозами, їхня сукупна частка у світовому ВВП може зрости з теперішніх 4% до 10-16% до 2040 року.

Аналітики відзначають, що ці галузі вже демонструють виняткову динаміку. Наприклад, схожі арени у період 2005-2020 років показали середньорічне зростання доходів на рівні 10% та ринкової капіталізації — 16%. За цей час їхня частка у світовому ВВП зросла втричі — з 3% до 9%.

Фото: McKinsey визначили 18 найперспективніших галузей, які впливатимуть на економіку світу до 2040 року

18 галузей майбутнього за версією McKinsey:

  1. Електронна комерція (E-commerce)
  2. Програмне забезпечення та сервіси штучного інтелекту (AI software and services)
  3. Хмарні сервіси (Cloud services)
  4. Електромобілі (Electric vehicles)
  5. Диджитал-реклама (Digital advertising)
  6. Напівпровідники (Semiconductors)
  7. Спільні автономні транспортні засоби (Shared autonomous vehicles)
  8. Космічна галузь (Space)
  9. Кібербезпека (Cybersecurity)
  10. Акумуляторні батареї (Batteries)
  11. Модульне будівництво (Modular construction)
  12. Стримінгове відео (Streaming video)
  13. Відеоігри (Video games)
  14. Робототехніка (Robotics)
  15. Промислова та споживча біотехнологія (Industrial and consumer biotechnology)
  16. Майбутня повітряна мобільність (Future air mobility)
  17. Препарати для лікування ожиріння та супутніх захворювань (Drugs for obesity and related conditions)
  18. Атомні електростанції (Nuclear fission power plants)

Дослідження також показує, що відеоігри стають потужною маркетинговою платформою, перевершуючи традиційні канали реклами за рівнем залученості користувачів.

За прогнозами McKinsey, вплив штучного інтелекту на бізнес-процеси зростатиме, але не замінить повністю людську працю. ШІ візьме на себе рутинні завдання, підвищуючи цінність висококваліфікованих фахівців.

Короткі висновки з дослідження щодо основних сфер:

  • E-commerce. Ринок продовжує швидко зростати завдяки новим бізнес-моделям (як приклад соціальна комерція). Інвестиції у залучення клієнтів та покращення інфраструктури останньої милі зростатимуть. Найбільше зростання очікується на ринках, що розвиваються, та в нових категоріях, як-от охорона здоров’я та харчові продукти.
  • Електромобілі. Продажі електромобілів продовжують зростати завдяки покращенню технологій батарей та більшій увазі виробників до цього сегменту. Очікується, що до 2040 року частка електромобілів серед загальних продажів авто може досягти до 96%.
  • Хмарні сервіси. Зростання важливості хмарних послуг продовжиться, оскільки цікавість до них підживлює ШІ та регулювання щодо збереження даних. Частка хмарних послуг у загальних витратах на ІТ може зрости до 41% до 2040 року, оскільки компанії все частіше переносять свої процеси в хмару.
  • Напівпровідники. Попит на потужні чипи для хмарних послуг, автопромисловості, бездротових комунікацій та промислової електроніки стимулює розвиток. Інвестиції в R&D та виробничі потужності зростатимуть через потребу в нових поколіннях чипів з підвищеною продуктивністю.
  • Програмне забезпечення та сервіси штучного інтелекту. ШІ створив новий ринок для послуг, зокрема через ажіотаж з ChatGPT. Компанії активно інвестують у створення провідних моделей ШІ, здатних до високої персоналізації та оптимізації операцій. Очікується значний економічний вплив на споживчий та корпоративний сектори.
  • Диджитал-маркетинг. Збільшення інтернет-аудиторії та часу, проведеного онлайн, стимулюють попит на диджитал-рекламу, яка до 2040 року може досягти 90% від загальних витрат на рекламу. Індустрія активно експериментує з новими форматами реклами, включно з ШІ-персоналізацією та залученням користувачів у регіонах, що розвиваються.
  • Стрімінг продовжує набирати популярності завдяки поширенню швидкісного інтернету. Для залучення глядачів компанії інвестують у партнерства та нові моделі контенту. Збільшення аудиторії в країнах, що розвиваються, підвищує потенціал прибутку від реклами на стрімінгових платформах.
Дослідження можна переглянути за посиланням. Воно буде корисним для підприємців, інвесторів та користувачів, які прагнуть зрозуміти, які галузі формуватимуть економіку майбутнього.

Джерело: McKinsey

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого