Маркетинг «Дедпул 3» — від провокацій до колаборацій
Новий фільм Marvel «Дедпул 3» виходить на екрани 25 липня, і вже привернув величезну увагу не лише фанатів, але й маркетологів, завдяки своїй креативній маркетинговій стратегії. Цього разу Marvel спланували промоцію фільму ще ретельніше, оскільки останні фільми не досягали очікуваних касових зборів.
Розповідаємо, чим особливий маркетинг «Дедпул 3» та які креативні прийоми використовували маркетологи для просування фільму.
Новий фільм Marvel та попередні невдачі
Останні фільми Marvel, випущені впродовж 2023 року, не досягали успіху у касових зборах, що стало сигналом для студії, що потрібно більше уваги приділяти маркетингу.
До прикладу фільм «Марвели» у 2023 році зібрав лише 206,1 мільйона доларів по всьому світу, тоді як витрати на виробництво та просування сягали 455 мільйонів доларів.
Фільм «Людина-мураха та Оса: Квантоманія», хоч побив рекорд франшизи за касовими зборами на перших вихідних, проте отримав багато негативних відгуків.
Команда «Дедпул 3» вирішила використовувати креативні методи для залучення глядачів. Це стало основою для створення маркетингової кампанії, яка поєднує специфічний і дещо провокаційний гумор, інтерактивність та вірусні ролики у соцмережах.
Самоіронія та інші прийоми у кампаніях «Дедпул 3»
Райан Рейнольдс і маркетингова команда «Дедпул 3» мають свій специфічний стиль, який включає гумор і самоіронію. Це у кампанії відобразили на плакатах і загалом усій кампанії до фільму.
Колаборація з «Холостячкою»
Цікавим поворотом кампанії «Дедпул 3» стало співробітництво з популярним американським реаліті-шоу «Холостячка». Райан Рейнольдс опублікував відео, де запрошує глядачів дивитися шоу разом з ним та Ґ’ю Джекманом.
Рейнольдс навіть зізнався, що є фанатом цього шоу. Відео стало частиною серії рекламних роликів про пошуки кохання, які актори випустили в рамках просування «Дедпул & Росомаха». Таке несподіване співробітництво з реаліті-шоу привернуло велику увагу та викликало обговорення серед фанатів як фільму, так і шоу.
«Дедпул 3» та колаборації з брендами
Рейнольдс та його агентство Maximum Efforts відомі своїми незвичайними та веселими рекламними акціями. Один з таких роликів включав співпрацю з Heineken Silver, де Дедпул у відео створював банку пива з адамантію із кігтів Росомахи.
Також спільно з CNC Agency команда розробила різний мерч «Дедпул & Росомаха». А в травні Рейнольдс озвучив рекламу, в якій представили лімітоване відро для попкорну у вигляді голови Росомахи.
До колаборацій долучилися DiGiorno, які до виходу фільму створили лімітовану серію піц. Чотири нові смаки рекламувалися із залученням персонажу Дедпула, а в кінці ролику був короткий тизер до фільму.
Також Aviation American Gin випустив шість лімітованих плашок джину, до виходу «Дедпул 3». Для його реклами Раян Рейнольдс знявся у тематичному ролику до Дня батька, де розповів як готувати коктейль з назвою «Вазектомія».
Інтрига як одна зі складових маркетингу «Дедпул 3»
У поєднанні зі специфічним гумором, маркетингова кампанія фільму використовувала елемент інтриги. До прикладу, спочатку не було зрозуміло чи зʼявиться у фільмі Росомаха, оскільки це змінювало б кінцівку останнього фільму про цього героя.
Перший офіційний трейлер фільму показали під час Super Bowl — визначної спортивної події американського футболу. У ньому не показали персонаж Росомахи, підігріваючи інтригу фанатів та змушуючи їх спостерігати за іншими трейлерами, аби знати: чи зʼявиться все ж Джекман у фільмі.
Соціальні мережі як окреме поле бою за увагу
Раян Рейнольдс та Ґʼю Джекман перетворили свої соціальні мережі на окремі майданчики для просування фільму. Вони постили відео зі зйомок, ролики з партнерами та відео колаборацій.
Якщо проглянути профіль Рейнольдса, приблизно 80% його публікацій стосуються фільму. Хоча впродовж цього часу у нього були інші проєкти, наприклад вихід анімаційного фільму «Уявні друзі».
Часто пости акторів містили інтригу або цікаві факти зі зйомок. А також смішні ролики, як от Reels про «Еммі».
Специфічний гумор та відкритість
Один з ключових елементів маркетингової кампанії «Дедпул 3» — це гумор з гомоеротичними натяками.
Починаючи з першого постера, де маски Дедпула та Росомахи формують частини браслета найкращих друзів з написом «come together», маркетингова команда постійно натякає на любов між персонажами.
Однак, деякі вважають це застарілим і невдалим гумором, що підкреслює стереотипи про гомосексуальність. Інші, навпаки, бачать у цьому знак політичного прогресу, оскільки жарт про гомоеротичні натяки використовується в маркетингу фільму для молодіжної аудиторії.
Фестиваль Waterbomb
Раян Рейнольдс та Ґ’ю Джекман з’явилися на фестивалі Waterbomb у Сеулі, Південна Корея. Вони взяли участь у змаганні з водяними пістолетами, це теж була частина рекламної кампанії нового фільму. Переможцем із водної битви вийшов Рейнольдс, хоч Ґ’ю Джекман жартував, що це несправедлива перемога.
Після фестивалю Рейнольдс опублікував фото з івенту на своєму Instagram, з гумором розповівши про свою плутанину щодо назви фестивалю.
Він жартував, що готовий на все для просування «Дедпул 3», і що це схоже на найкращу відпустку в його житті, профінансовану Marvel.
«Дедпул 3» та Євро 2024
Фестиваль був не єдиною подією, яку відвідали Рейнольдс та Джекман разом для кампанії «Дедпул 3». Рейнольдс та Джекман побували у Берліні, під час матчу Туреччина-Нідерланди. Рейнольдс опублікував посту у себе не сторінці: «Чудовий вечір на матчі Євро-2024 в Берліні. Чи все трохи вийшло з-під контролю? Звичайно».
Також вони зʼявилися разом на іспанському національному телебаченні (RTVE), щоб підтримати улюблені команди Євро 2024.
«Усі знають, що Англія в півфіналі, і вони хочуть високих гравців, тому я буду виступати за них», – зазначив Джекман.
Тоді як Раян підтримав збірну Іспанії: «Я підтримую їх на 110%. Якщо ні, вони не будуть мене спонсорувати. Я в захваті від Іспанії, тому що вони класно грають».
Касові збори «Дедпул 3»
Аналітики з Deadline передбачали, що «Дедпул & Росомаха» може зібрати понад $160 мільйонів у перший вікенд. Проте фільм перевершив ці сподівання і заробив $205 мільйонів у перший вікенд, а у світі «Дедпул і Росомаха» зібрав вже понад $438 млн. Тож Дедпула можна сміливо називати Месією для MARVEL, адже це чи не перший успішний фільм за довгий час.
Маркетингова кампанія цього фільму — справді новий рівень креативності та гумору. Маркетологи використовують різні прийоми та нестандартні підходи для залучення уваги глядачів і цьому можна повчитися, для того, щоб зробити свої креативи й стратегію кращими.
Який з цих прийомів сподобався вам найбільше? Пишіть у коментарі в нашому Телеграм-каналі!