LOOQME розпочав щорічне опитування State of PR & comms 2024
Сервіс медіамоніторингу LOOQME розпочав State of PR & comms 2024 — щорічне опитування українських експертів галузі про найтиповіші аспекти їхньої професійної діяльності. Фахівці відповідають на запитання, які стосуються інструментів їхньої роботи, команди, бюджетів і трендів індустрії.
Щороку LOOQME проводить опитування експертів PR-галузі України, щоб відстежувати тенденції у цій сфері. Цього року дослідження розширили – опитуватимуть не тільки PR-фахівців, а й комунікаційних спеціалістів.
Public Relations — це частина великої комплексної стратегії брендів і організацій, над якою працює чимало професіоналів з різних напрямків. І це дослідження має на меті охопити навіть найдрібніші аспекти роботи комунікаційників.
Public Relations — це частина великої комплексної стратегії брендів і організацій, над якою працює чимало професіоналів з різних напрямків. І це дослідження має на меті охопити навіть найдрібніші аспекти роботи комунікаційників.
У дослідженні, крім запитань про бюджети, інструменти, KPI, виклики та пріоритети, також приділяють увагу тенденції зближення функцій комунікацій і маркетингу та ролі штучного інтелекту в роботі піарників і комунікаційників.
Опитування є анонімним — воно триває з 1 до 17 жовтня. До участі запрошують фахівців у галузі PR та комунікацій, які працюють в компаніях, агенціях, держорганах і громадських організаціях.
Долучитись до опитування можна за посиланням.
Долучитись до опитування можна за посиланням.
На основі результатів аналітики LOOQME підготують та презентують звіт, який допоможе зрозуміти стан індустрії, тренди та очікуваний вектор розвитку на наступний рік.