LinkedIn зменшує превʼю посилань в органічних публікаціях

LinkedIn зменшує превʼю посилань в органічних публікаціях

Превʼю в органічних публікаціях у LinkedIn з посиланнями на сторонні ресурси виглядають тепер значно менше, а от платні публікації будуть і надалі відображатись з великим превʼю.

Ця зміна має спонукати користувачів LinkedIn використовувати платні інструменти задля збереження більшого превʼю, щоб отримати більшу видимість та залученість.

Відображення органічного допису у промо
Репост промодопису та його вигляд на сторінці

«Коли допис запускають на рекламу, мініатюрне превʼю, що відображається у звичайній публікації, перетворюється на зображення із мінімального розміру 360×640 пікселів на максимальний розмір 2430×4320 пікселів», — зазначають у LinkedIn.

Дехто називає це рішення покаранням авторів, які не мають часу на створення оригінальних публікацій і покладаються на обмін стороннім контентом. Тож користувачам, які прагнуть максимального залучення за допомогою поширення посилань на LinkedIn, можливо, частіше доведеться платити за публікації.

Джерело: Search Engine Land

Валерія Трофімчук
Валерія Трофімчук
• Deputy Head of Content
Inweb
Гнучка та багатозадачна перфекціоністка. Права рука головного редактора Медіа Inweb та SMM-менеджер агенції. У диджиталі вже понад 5 років та починала з контент-менеджменту.
Більше цікавого