LinkedIn зменшує превʼю посилань в органічних публікаціях

Превʼю в органічних публікаціях у LinkedIn з посиланнями на сторонні ресурси виглядають тепер значно менше, а от платні публікації будуть і надалі відображатись з великим превʼю.
Ця зміна має спонукати користувачів LinkedIn використовувати платні інструменти задля збереження більшого превʼю, щоб отримати більшу видимість та залученість.


«Коли допис запускають на рекламу, мініатюрне превʼю, що відображається у звичайній публікації, перетворюється на зображення із мінімального розміру 360×640 пікселів на максимальний розмір 2430×4320 пікселів», — зазначають у LinkedIn.
Дехто називає це рішення покаранням авторів, які не мають часу на створення оригінальних публікацій і покладаються на обмін стороннім контентом. Тож користувачам, які прагнуть максимального залучення за допомогою поширення посилань на LinkedIn, можливо, частіше доведеться платити за публікації.
Джерело: Search Engine Land