LinkedIn запускає ШІ-асистента для рекрутерів

LinkedIn запустив Hiring Assistant — ШІ-інструмент, який призначений для автоматизації рутинних завдань у процесі рекрутингу, зокрема для написання вакансій і відбір кандидатів. Інструмент уже доступний деяким великим компаніям — AMD, Canva та Siemens. Його зроблять доступним для інших користувачів протягом найближчих місяців.

Hiring Assistant може перетворювати короткі нотатки рекрутера у структуровані описи вакансій, аналізувати профілі кандидатів, а також будувати комунікацію з ними. Це дозволяє рекрутерам зосередитися на ключових аспектах своєї роботи, покладаючи рутинні задачі на штучний інтелект.

Інструмент інтегрується із зовнішніми трекінговими системами заявок. При цьому він використовує внутрішні дані LinkedIn, які включають понад 1 мільярд користувачів і 41 тисячу навичок. Також планують додати нові функції, зокрема підтримку повідомлень, планування співбесід і підтримку комунікації на всіх рівнях рекрутингу.

Запуск Hiring Assistant є частиною стратегії LinkedIn зі зміцнення позицій на B2B-напрямку, особливо у сфері рекрутингу, адже саме рекрутинговий бізнес залишається одним із ключових джерел доходу платформи.
Джерело: TechCrunch X Swipe Insight