LinkedIn провів дослідження, як маркетологи використовують ШІ у 2024 році
Штучний інтелект став частиною маркетингу. За останні кілька років інструменти на основі ШІ, такі як ChatGPT чи Gemini, інтегрувалися у роботу більшості маркетологів, допомагаючи підвищити продуктивність та ефективність.
Дослідження LinkedIn, представлене у 2024 Global Marketing Jobs Outlook, демонструє вплив цієї технології та те, як маркетологи вдосконалюють свої навички та як використовують у професійному житті.
Згідно з даними дослідження, понад дві третини лідерів B2B маркетингу вже використовують ШІ у своїй діяльності.
Основні переваги, які маркетологи бачать у генеративному ШІ у 2024 році:
- Можливість створювати більше контенту за менший час (58%).
- Підвищення ефективності для зосередження на пріоритетних завданнях (55%).
- Створення оптимізованого контенту, для цільової аудиторії (51%).
- Створення креативніших кампаній (39%).
- Для конкурентної переваги (51%).
Також дані LinkedIn показують, що в останньому кварталі 2023 року вдвічі більше глобальних лідерів маркетингу додали ШІ як нову навичку до свого профілю, порівняно з 2022 роком.
Нові навички, які маркетологи додають до своїх профілів, включають:
- Prompt Engineering
- Midjourney
- DALL-E
- Generative Art
- Stable Diffusion
- GitHub Copilot
- GPT-3
- GPT-4
- ChatGPT
Дослідження виявило, що 71% лідерів вважають за краще наймати менш досвідчених кандидатів з навичками ШІ, ніж більш досвідчених кандидатів, які не мають цих навичок. 66% просто не найняли б людину без навичок у сфері ШІ.
Раніше LinkedIn з Microsoft дослідили, як ШІ впливає на глобальний ринок праці та змінює його.
Джерело: LinkedIn