LinkedIn покращує B2B-маркетинг за допомогою відеореклами та інструментів штучного інтелекту
LinkedIn представила нові функції для маркетологів B2B. До них увійшли відеореклама в стрічці та розширені можливості штучного інтелекту у програмі Accelerate.
Програма Wire тепер дозволяє розміщувати відеорекламу у стрічці, поряд з контентом від відомих брендів Barron’s, Bloomberg і Forbes. Однак ця функція буде недоступна для таргетингу в країнах-членах ЄС.
Удосконалення в Accelerate зосереджені на генерації лідів та відвідуванні сайтів, інтеграції Microsoft Designer для творчої кастомізації та запровадженні списків виключення для цільових кампаній.
Також додали маркетингового асистента зі штучним інтелектом, який пропонує стратегічні поради щодо кампаній. Попередні результати свідчать про підвищення ефективності кампанії на 15% і зниження витрат на одну дію на 52%. Кількість завантажених відео на LinkedIn також зросла на 45% порівняно з минулим роком.
Шон Джонстон, віцепрезидент з реклами в компанії Closed Loop, повідомив про триразове збільшення показників заповнення форм лідів і зниження вартості одного ліда на 66% завдяки новим кампаніям Accelerate.
У найближчі місяці LinkedIn планує розширити ці функції на основі штучного інтелекту по всьому світу.
Джерело: Search Engine Land