LinkedIn додав функції штучного інтелекту до Sales Navigator
LinkedIn оновив платформу Sales Navigator, додавши функції Lead IQ та розширений Account IQ, які працюють на базі штучного інтелекту. Оновлення має на меті оптимізувати роботу продавців у B2B-сегменті та покращити персоналізацію взаємодії з клієнтами.
Функція Lead IQ використовує дані LinkedIn, щоб надавати аналітичні звіти про потенційних клієнтів у реальному часі. Цей інструмент дозволяє скоротити час на пошук інформації та підготувати персоналізовані пропозиції. Завдяки цьому продавці можуть:
- адаптувати комунікацію до потреб клієнтів;
- краще розуміти інтереси покупців;
- швидко реагувати на участь у зустрічах нових осіб.
Функція Account IQ надає детальніші персоналізовані звіти, які допомагатимуть продавцям краще розуміти бізнес-потреби клієнтів. Якщо детальніше, то це будуть автоматично згенеровані ШІ-звіти, які зіставляють рішення компанії з конкретними потребами клієнтів. Це дозволить:
- проводити більш інформативні переговори;
- пришвидшувати процеси планування продажів;
- демонструвати глибоке розуміння викликів і цілей клієнтів.
Це оновлення підкреслює прагнення LinkedIn інтегрувати штучний інтелект у процес B2B-продажів та цим самим спростити виконання складних завдань і покращити ефективність роботи команд.
Джерело: Swipe Insight