Компанія Google випустила інструмент CrUX Vis для аналізу продуктивності сайтів

Компанія Google випустила інструмент CrUX Vis для аналізу продуктивності сайтів

Компанія Google представила CrUX Vis — інструмент для візуалізації та аналізу показників продуктивності вебсайтів.

CrUX Vis використовує дані з Chrome User Experience Report (CrUX) і показує, як сайти працюють за такими параметрами, як швидкість завантаження, інтерактивність і стабільність сторінок.
Фото: Компанія Google випустила інструмент CrUX Vis для аналізу продуктивності сайтів

Інструмент дає можливість сегментувати дані за URL або цілим сайтом, аналізувати їх на мобільних і десктопних пристроях, а також відстежувати тенденції за останні шість місяців.

Він також надає п’ять способів аналізу продуктивності, включаючи основні показники Core Web Vitals, такі як найбільший вміст на екрані (LCP), інтерактивність (INP) та стабільність макета (CLS). Дані візуалізуються у вигляді графіків із кольоровими індикаторами для оцінки продуктивності.

CrUX Vis буде корисним для маркетологів, SEO-спеціалістів і власників сайтів, яким необхідно аналізувати динаміку змін для покращення досвіду взаємодії користувачів із сайтом.

Джерело: CrUX Vis

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого