Колаборація Rikky Hype з «Житомирськими шкарпетками» — лімітована версія шкарпеток із сучасним дизайном

Колаборація Rikky Hype з «Житомирськими шкарпетками» — лімітована версія шкарпеток із сучасним дизайном

Українське виробництво «Житомирські шкарпетки» та модний бренд Rikky Hype представили нову колекцію базових шкарпеток, виготовлених на відомій житомирській фабриці.

Спільний проєкт поєднав традиційну якість та сучасний стиль Rikky Hype. Кожна пара лімітованих шкарпеток прикрашена логотипами обох брендів, вони доступні у різних кольорах та розмірах на сайті Rikky Hype.

Фото: Колаборація Rikky Hype з «Житомирськими шкарпетками» — лімітована версія шкарпеток із сучасним дизайном

Як зазначили у бренді, колекція створювалась в умовах літніх блекаутів та обстрілів, що робить її не лише модним аксесуаром, але й символом української стійкості. Виробництво не зупинялось навіть під час кризових ситуацій.

Лімітовані шкарпетки підходять для будь-яких образів і можуть поєднуватися з будь-яким взуттям, включно з в’єтнамками. Також вони можуть стати подарунком для близьких до свят.

Така колаборація незвична, але може стати трендом. Молодий і сучасний бренд підтримує традиційне виробництво, обмінюючись аудиторіями та здобуваючи нових прихильників.

Джерело: Rikky Hype

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого