Символи давньогрецької міфології в айдентиці першого Міжнародного конгресу з військової медицини — кейс MOKO Digital

Символи давньогрецької міфології в айдентиці першого Міжнародного конгресу з військової медицини — кейс MOKO Digital

Агенція MOKO Digital, на сторінках Медіа Inweb ділиться досвідом комунікаційного супроводу першого Міжнародного конгресу з військової медицини та ментального здоров’я.

MOKO розповіли, як розробляли композицію та чому символізм айдентики — ключовий інструмент візуального супроводу заходу.


«Пріоритет українського військового командування — збереження життя та здоров’я нашого бойового складу. Поєднання зусиль й інвестицій у фізичне та ментальне здоров’я війська — запорука Перемоги та існування України». Під цими гаслами в Києві відбувся перший Міжнародний конгрес із військової медицини та ментального здоров’я «Воїн: життя, здоров’я, боєздатність».

Захід мав на меті об’єднати представників військово-політичного керівництва держави, громадських діячів і фахівців, завданням яких є захист та збереження фізичного й ментального здоров’я українських воїнів. Серед ключових тем конгресу — домедична допомога, реабілітація військовослужбовців, реінтеграція звільнених із полону, синхронізація громадського сектору, волонтерського руху із силами безпеки й оборони задля розбудови системної інфраструктури. 

Конгрес розпочався з виступу Президента України Володимира Зеленського, який подякував українським медикам за невтомну працю, а також окреслив стратегічні пріоритети розвитку військової медицини: «Наше військо довело свою сучасність і силу, які спроможні встановити бажаний мир в Україні. Коли ми справедливо говоримо про необхідність зброї, маємо не забувати, що підтримка і захист наших воїнів — це також зброя. І з цим розумінням ми повинні створити відповідну систему реабілітації, з найвищим рівнем підготовки необхідних кадрів і центрами відновлення. Це наше завдання, це наша мета, це наш шлях!»

Кейс MOKO Digital: розробка айдентики для першого Міжнародного конгресу з військової медицини — фото Президента України Володимира Зеленського

Також серед учасників конгресу — перша леді Олена Зеленська, керівник Офісу Президента Андрій Єрмак, Голова Верховної Ради Руслан Стефанчук, Віцепремʼєр-міністр Ірина Верещук, міністр оборони Рустем Умєров, міністр охорони здоровʼя Віктор Ляшко та інші члени Кабінету Міністрів.

Кейс MOKO Digital: розробка айдентики для першого Міжнародного конгресу з військової медицини — спікери

MOKO Digital & Міністерство оборони України

Комунікаційним партнером конгресу стала агенція MOKO Digital. Креативна команда розробила візуальну айдентику заходу: лого, дизайн комунікаційних матеріалів, мерч.

Кейс MOKO Digital & Міністерство оборони України

«Нашим завданням було розробити айдентику, яка б коректно відображала основні складники теми конгресу: життя, здоров’я, боєздатність. А також привертала увагу до психології, теми, про яку в контексті військової медицини інколи забувають.

Саме тому центральним елементом лого є грецька літера “псі”, міжнародний символ психології», — пояснює Олександра Раскосова, артдиректорка MOKO Digital.

Кейс MOKO Digital & Міністерство оборони України — дизайн

Важливо й те, що композиція літери «псі» символізує поєднання трьох рівноцінних складників здоров’я українського військового: боєздатності, медицини, ментального здоров’я. «Ми бачимо змію — алюзію до посоха Асклепія (бога лікувального мистецтва), а також меч, що відображає бойову здатність. І силуетно вони утворюють літеру “псі”», — коментує дизайнерка Марія Серветник.

Кейс MOKO Digital & Міністерство оборони України — айдентика

Оскільки організатором конгресу є Міністерство оборони України, візуальна айдентика заходу також мала характерні для Збройних сил України особливості: графічні елементи пікселя, кольори степу й оливи.

MOKO переконані, що отримані протягом заходу напрацювання та висновки сприятимуть ефективному розвитку української військової медицини та створенню окремої медичної інформаційної системи.


Раніше MOKO Digital ділились кейсом розробки нової візуальної стилістики для бренду «Галичина», який здобув 3 нагороди на фестивалі IAB Mixx Awards Україна у 2024 році.

Валерія Трофімчук
Валерія Трофімчук
• Deputy Head of Content
Inweb
Гнучка та багатозадачна перфекціоністка. Права рука головного редактора Медіа Inweb та SMM-менеджер агенції. У диджиталі вже понад 5 років та починала з контент-менеджменту.
Більше цікавого