JPMorgan запускає персональний ШІ-бот для співробітників

JPMorgan запускає персональний ШІ-бот для співробітників

JPMorgan Chase & Co. розробили та запустили всередині компанії новий інструмент на основі штучного інтелекту. Бот LLM Suite допомагатиме писати звіти, генерувати ідеї, вирішувати завдання, робити таблиці та узагальнювати документи.

Інструмент призначений для підвищення загальної продуктивності та не містить специфічної інформації про відділ управління активами.

Головний виконавчий директор JPMorgan Джеймі Дімон зазначив, що технологія ШІ буде інтегрована у всі процеси банку, включаючи торгівлю, дослідження, хеджування акцій та обслуговування клієнтів. Інші великі банки також активно експериментують з ШІ.

Citigroup прогнозує, що технологія може додати 170 мільярдів доларів до банківської індустрії до 2028 року, але також може автоматизувати 54% робочих місць у секторі.

Генеративний ШІ зараз активно застосовується для обслуговування та підтримки клієнтів у фінансових технологіях і банківських гігантах. Наприклад, Deutsche Bank AG використовує ШІ для сканування портфелів заможних клієнтів, а ING Groep NV для виявлення потенційних дефолтерів.

Джерело: Bloomberg

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого