Instagram тестує функцію запланованих повідомлень

Instagram тестує функцію запланованих повідомлень

Instagram розпочав тестування функції запланованих повідомлень у директ. Ця опція дозволяє обрати конкретний день, годину та хвилину для відправлення.

Функція інтегрована з часовими налаштуваннями пристрою, що забезпечує автоматичне узгодження з місцевим часовим поясом. Це виключає ризик помилок через різницю часових поясів, що актуально для міжнародного спілкування.

Instagram пояснив, що функція створена для тих, хто хоче організувати своє спілкування наперед, забезпечуючи доставку повідомлень у визначений час. Наразі функція тестується, і дата її запуску для всіх поки що невідома.

Запровадження запланованих повідомлень може полегшити роботу бізнесу, блогерів та інших користувачів Instagram.

Джерело: Swipe Insight

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого