Instagram тестує Creator Insights для ефективнішої співпраці блогерів і брендів
Instagram тестує нову функцію Creator Insights, спрямовану на посилення партнерства між авторами та брендами. Це доповнення до профілів авторів надає огляд ефективності їхніх акаунтів за останні 30 днів.
Бекка Алвес, спираючись на інформацію, надану Лією Хаберман, розповіла про нову кнопку Creator Insights для блогерів.
Облікові записи брендів можуть натиснути на неї, щоб отримати доступ до аналітики, яка включатиме:
- Аналіз зростання кількості підписників.
- Показник охоплених акаунтів.
- Показник залученості.
Аналітика демонструватиме дані за попередні 30 днів, щоб дати брендам краще оцінити активність та популярність акаунта. Автори можуть ділитися цією інформацією, подібно до того, як вони це роблять на Creator Marketplace в Instagram. Схоже, що тут діють ті ж самі дозволи на обмін даними, що й на маркетплейсі.
Наразі функція Creator Insights доступна лише для акаунтів брендів для обмеженої кількості профілів. Ця ініціатива може значно покращити ефективність співпраці між брендами та інфлюенсерами.
Джерело: SocialMediaToday