Instagram роз’яснив проблему поширення довгих Reels
Instagram надав додаткову інформацію про те, як на платформі поширюються довгі Reels.
Два тижні тому на заході для творців Instagram повідомлялося, що публікація 90-секундних роликів може негативно вплинути на охоплення та поширення. Це викликало суперечки серед експертів та користувачів.
— Стимулювання справжньої взаємодії.
— Враховування, коли ваша аудиторія онлайн.
— Завантаження у найвищій роздільній здатності.
— Публікування вашого контенту одночасно на інших платформах.
Що може зашкодити:
— Виманювання взаємодії.
— Reels понад 90 секунд.
— Відео з водяними знаками третіх сторін.
— Низькоякісні відео.
— Публікація контенту, який ви не створювали.
Сьогодні у профілі Instagram Creators з’явилося відео з детальним роз’ясненням цього питання.
У ньому говориться про те, що хоча користувачі можуть публікувати відео тривалістю понад 90 секунд, ці відео не зможуть відобразитися у вкладках «Огляд» або «Reels». Це відповідає попереднім рекомендаціям, які вказують на те, що ролики тривалістю понад 90 секунд можуть зашкодити охопленням та поширенням.
При цьому Instagram тестує довші варіанти Reels — трихвилинні та десятихвилинні. Однак ці поки невідомо, чи реалізує соцмережа це оновлення.
Наразі Instagram рекомендує зосереджуватися на коротших роликах для того, щоб потрапляти в рекомендації та тримати охоплення, хоча, за певних обставин, соцмережа наче відкрита для довших форматів. Тому бажано використовувати довші ролики вибірково і з певною стратегією.
Джерело: SocialMediaToday