Принцип роботи алгоритмів Instagram — що впливає на ранжування контенту

Принцип роботи алгоритмів Instagram — що впливає на ранжування контенту

Керівник Instagram Адам Моссері розпочав вести серію відео — у них пояснює, як працюють алгоритми платформи. У першому випуску він розкрив три головні фактори, які визначають успішність контенту.

За словами Моссері, алгоритм Instagram враховує:

  • час перегляду;
  • кількість вподобань;
  • кількість поширень.
Моссері зазначив, що вподобання важливіші для показу контенту підписникам, а кількість поширень — для залучення нових глядачів. Якщо допис активно пересилають, це сигнал для Instagram, що контент цікавий ширшій аудиторії — тож, його варто показати через рекомендації чи вкладку Explore.

Коментарі, які раніше вважалися важливим сигналом для алгоритмів, більше не впливають напряму на охоплення. Однак час, який користувач витратив на написання коментаря, може підвищити загальний час перегляду, а це позитивно впливає на рейтинг публікації.

Для збільшення охоплення своїх публікацій Instagram радить створювати контент, який утримує увагу глядачів — наприклад, відео або каруселі. Також можна робити матеріали, які люди захочуть переслати іншим — цікаві stories або корисні поради.

Джерело: SocialMediaToday

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого