Instagram оновив алгоритм на користь авторів оригінального контенту
Instagram провів оновлення алгоритму ранжування рекомендованого контенту. Воно спрямоване на те, щоб вивести з тіні невеликих творців оригінальних постів і понизити видимість великих акаунтів, які лише репостять авторський контент.Оновлення стало відповіддю на скарги користувачів, які зазначали, що наявні алгоритми Instagram надають перевагу великим акаунтам, навіть якщо їх контент не є оригінальним.
Нова стратегія Instagram передбачає, що спочатку контент демонструватиметься невеликій цільовій аудиторії. Якщо він добре себе зарекомендує, пост поступово показуватимуть ширшій аудиторії, щоб отримувати ширше охоплення. Такий багаторівневий підхід допоможе зрівняти у можливостях контент на платформі.
Instagram буде боротися з акаунтами, які часто репостять контент без додавання цінності. У першу чергу постраждають акаунти мемів та агрегаторів. Хоча зміни можуть не вплинути на видимість контенту акаунтів серед підписників, вони отримають обмеження охоплення у рекомендаціях Instagram.
Також Instagram тепер рекомендуватиме лише оригінальну версію контенту, якщо на платформі є дублікати. При цьому відредаговані версії, наприклад, меми чи пародії, не замінюватимуть оригінал у рекомендаціях.
Соцмережа у майбутньому планує впровадити позначки для контенту, який репостнули. Таким чином демонструватиметься підтримка автора. На початку автор і репостер матимуть можливість видалити позначку, хоча в майбутньому це може змінитися.
Джерело: TechCrunch