Ілон Маск пояснив, чому послав рекламодавців минулого року
На фестивалі реклами «Каннські леви» у Франції Ілон Маск роз’яснив свій торішній коментар, в якому він послав рекламодавців «до біса», коли вони відкликали рекламу з X (Twitter).
У Каннах Маск пояснив, що його зауваження стосувалося захисту свободи слова на платформі.
«Це не стосувалося рекламодавців в цілому. Це було стосовно свободи слова. Я вважаю, що важливо мати глобальну платформу свободи слова, де люди з широким спектром думок можуть висловлювати свої погляди. Були рекламодавці, які наполягали на цензурі.
Якщо нам доведеться робити вибір між цензурою і втратою грошей, ми виберемо свободу слова і втрату грошей», — заявив Ілон Маск.
Маск підкреслив, що X повинен пропускати контент, якщо він не загрожує людям і не розкриває приватну інформацію. Правила та умови платформи дозволяють розміщувати насильницький контент, а також контент для дорослих, якщо він належним чином маркований.
Ця політика призвела до того, що деякі компанії Apple, Sony, General Motors і Disney, тимчасово припинили розміщення своєї реклами на X (Twitter).
Маск повторив, що прихильність X до свободи слова «важливіша за доходи від реклами», підкресливши, що пріоритетом платформи є збереження простору для різноманітних думок.
Джерело: Teslarati