Honda й Nissan ведуть переговори про можливе злиття компаній

Honda й Nissan ведуть переговори про можливе злиття компаній

Японські автовиробники Honda та Nissan, другий і третій за величиною у країні, ведуть переговори про можливе злиття. Японське видання Nikkei повідомило, що компанії планують підписати меморандум про взаєморозуміння для визначення спільних часток у новій холдинговій компанії, яка об’єднає їхні активи.

Це злиття може створити серйозного конкурента лідеру японського ринку — компанії Toyota. Bloomberg додає, що це також може посилити позиції Honda й Nissan на глобальному ринку, де домінують Tesla та китайські виробники електромобілів. 

Раніше цього року Honda й Nissan оголосили про партнерство в розробці програмного забезпечення, батарей та інших компонентів для електромобілів. Це партнерство стало відповіддю на консолідацію Toyota, яка придбала частки в Subaru, Suzuki та Mazda. З новинами про можливе злиття Honda й Nissan ринок автомобілебудування продовжує рухатися до зменшення кількості виробників завдяки створенню більших і потужніших гравців.

Тим часом Honda заявила про наміри збільшити виробництво гібридних автомобілів, оскільки попит на них залишається високим за межами Китаю. Компанія планує до 2030 року подвоїти річний обсяг продажів цих автомобілів. 

Ми прагнемо досягти вуглецевої нейтральності до 2050 року, але попит на гібридні автомобілі залишатиметься високим у найближчому майбутньому, особливо у Північній Америці, — заявив керівник Honda Кацутіо Хаяші.

Honda та Nissan демонструють, що навіть великі корпорації-конкуренти можуть порозумітися заради досягнення масштабних цілей: оптимізації витрат, посилення позицій у конкуренції з глобальними лідерами, а також адаптації до екологічних викликів.

Об’єднання заради спільних задач — це шлях до ефективності, що має стати прикладом для бізнесу будь-якого масштабу. Адже об’єднання ресурсів, технологій і досвіду дасть змогу швидше реагувати на зміни ринку та ефективніше розв’язувати складні задачі, одночасно відкриваючи нові можливості для інновацій.

Джерело: Engadget

Яна Поліщук
Яна Поліщук
• Content Writer
Inweb
Редактор за фахом і райтер за покликанням. Уже понад 13 років пишу тексти, які допомагають читачам знайти відповіді на свої запитання. Люблю слова і їхню силу, але «порожні» і «без цілі» — безжально видаляю. Уважна до деталей, бо вірю, що саме вони роблять тексти живими й переконливими.
Більше цікавого