Google Ads запроваджує нову політику зберігання даних на 11 років

Google Ads запроваджує нову політику зберігання даних на 11 років

Google Ads змінює правила зберігання даних з 13 листопада 2024 року. Відтепер всі дані — показники ефективності, інформація про платежі та звіти — зберігатимуться тільки протягом 11 років. Після цього терміну доступ до цих даних через API (Application Programming Interface) буде недоступний.

Google повідомив, що нова політика вплине на інструменти GoogleAds.Search та GoogleAds.SearchStream, які тепер будуть надавати інформацію лише за останні 11 років. Для тих, хто потребує давніших даних, компанія рекомендує завантажити необхідну інформацію до встановленого терміну.

Зміни можуть вплинути на звітність, оскільки обмежений доступ до даних ускладнить довгостроковий аналіз рекламних кампаній. Компанія радить користувачам API оновити звіти та інструменти, які працюють зі старішими даними.

Маркетологам, які орієнтуються на довгострокову аналітику та планують використовувати дані за довгий проміжок часу, варто подумати про створення власних систем зберігання, щоб зберігати інформацію більше, аніж 11 років.

Джерело: Swipe Insight

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого