Google змінює правила аукціону реклами

Компанія Google оновила документацію щодо роботи рекламного аукціону, додавши інформацію про те, що для кожної позиції на сторінці результатів пошуку проводять окремі торги. Раніше цей момент не пояснювали, що викликало запитання серед рекламної спільноти.
Згідно з новим описом верхні оголошення (top ads) відбирають у межах одного аукціону, тоді як інші позиції — у межах окремих торгів. Оголошення одного власника можуть з’являтися більше ніж один раз на сторінці, але не в межах однієї позиції.
Google поки що не коментувала, чому внесли цю зміну, однак є припущення, що це пов’язано з оновленням визначення верхніх оголошень, яке компанія представила в 2024 році. З того часу реклама почала динамічно змінювати своє розташування залежно від запиту користувача.
Також у грудні 2024 року Google повідомляла, що тестує показ одного і того самого оголошення в різних позиціях на сторінці видачі (double serving ads), що, можливо, є частиною цих змін.
Оновлення викликало дискусію серед фахівців з реклами. Деякі експерти вважають, що така модель аукціону може збільшити перевагу великих брендів із високими бюджетами, ускладнюючи конкуренцію для менших брендів.
Джерело: Search Engin Eland