Google змінює політику щодо оманливого дизайну реклами
Компанія Google оголосила про зміни в політиці Misrepresentation («Введення в оману»). У Google Ads забороняються елементи оголошень, які приховують їхній рекламний характер. Нові правила спрямовані на боротьбу з оманливим дизайном реклами — вони набудуть чинності 23 січня 2025 року.
Згідно з новими правилами, буде заборонено використовувати кнопки без чіткого контексту, непропорційно виділені елементи, а також інші компоненти, які ускладнюють ідентифікацію реклами.
Маркетологів, які порушать ці правила, спочатку попереджатимуть — їм дадуть 7 днів на виправлення. Якщо проблема не буде вирішена, акаунт можуть заблокувати. Нові правила будуть вводити поступово протягом восьми тижнів.
Google радить вже зараз перевірити активні рекламні кампанії та виправити потенційні порушення. Це стосується графічної реклами з кнопками або іншими інтерактивними елементами, які можуть збивати користувачів з пантелику.
Мета цих змін — зробити рекламу прозорішою і зрозумілішою для користувачів. У Google переконані, що це також зменшить кількість випадкових кліків та покращить досвід перегляду реклами.
Джерело: Swipe Insight