Google завершив розгортання серпневого оновлення ядра 2024 — що відомо зараз

Google завершив розгортання серпневого оновлення ядра 2024 — що відомо зараз

Google завершив розгортання серпневого оновлення ядра 2024 року, яке тривало 19 днів — з 15 серпня до 3 вересня 2024 року. За цей час ми та інші експерти зафіксували багато серйозних змін в рейтингах пошукової видачі.

Це оновлення стало результатом зворотного зв’язку, який Google отримав після вересневого оновлення контенту у 2023 році, що погано вплинуло на блоги та малі проєкти.

Як повідомляють у медіа Search Engine Land, рух в рейтингах спостерігають не на всіх сайтах, але значна частина постраждалих від минулого оновлення не змогла відновити свої позиції. Опитування цього ж медіа показали, що 44% респондентів зазнали зниження трафіку та позицій, 27% повідомили про покращення, а у 29% ситуація залишилася без змін.

Важливим аспектом стала помилка в пошукових алгоритмах, яку виявили у перші чотири дні після запуску днів оновлення. Цю проблему усунули, тому аналіз змін варто проводити з урахуванням трафіку після 19 серпня.

Джон Мюллер, представник Google, зазначив, що метою серпневого оновлення є підвищення якості пошукових результатів шляхом просування корисного контенту. Оновлення також має врахувати покращення, які сайти могли здійснити після попередніх змін, для того, щоб читачі отримували якісний контент.

Попереднє оновлення, що розпочалося у березні 2024 року, було одним із найбільших за останній час і тривало 45 днів. І хоч Google регулярно надає рекомендації для сайтів та видавців щодо того, як діяти у випадку негативного впливу апдейтів, основний акцент залишається на тому, щоб «створювати корисний контент».

Серпневе оновлення не передбачає додаткових форм зворотного зв’язку. Якщо сайт постраждав, скоріше за все, потрібно очікувати наступного оновлення, яке може змінити позиції сайтів. Проте і над якістю та оптимізацією контенту до нового оновлення теж потрібно працювати.

Джерело: Search Engine Land

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого