Google запустила Merchant Excellence для покращення онлайн-продажів

Google запустила Merchant Excellence для покращення онлайн-продажів

Google Marketing Solutions представила Merchant Excellence for Partners — аналітичний дашборд на базі Looker Studio у Google Cloud. Він допомагає продавцям покращувати якість даних у Merchant Center і Google Ads, зменшувати кількість відхилених оголошень та ефективніше конкурувати в рекламних аукціонах.

Merchant Excellence for Partners складається з двох основних інструментів: Advanced Commerce Insights Tool (ACIT), що аналізує життєвий цикл товарів, та Merchant Excellence for Partners (MEX4P), який надає рекомендації для покращення роботи з Merchant Center.

Google стверджує, що використання цих інструментів дозволяє продавцям підвищити якість товарних пропозицій, краще адаптуватися до змін на ринку та ефективніше використовувати рекламні можливості платформи.

Запуск цього рішення підкреслює важливу роль аналітики в ecommerce, оскільки дані стають ключовим фактором успішного просування товарів.

Джерело: Swipe Insight

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого