Google впровадив нові налаштування брендування для Performance Max кампаній

Google впровадив нові налаштування брендування для Performance Max кампаній

Google розпочав впровадження функції, яка дозволяє налаштовувати елементи бренду у своїх Performance Max кампаніях.

Performance Max — це автоматизований рекламний формат, який охоплює різні рекламні канали.

Тепер можна адаптувати логотипи, кольори, шрифти та назви компаній, щоб рекламні оголошення краще відповідали фірмовому стилю. Це створює єдине брендування на всіх рекламних платформах Google, зокрема на YouTube, у медійній мережі та пошуку.

Завдяки новій функції можна точніше контролювати, як бренд виглядає у рекламі, що підвищує впізнаваність і може позитивно вплинути на сприйняття аудиторією.

Наразі налаштування доступні лише для окремих акаунтів, але Google поступово розширює доступ. Проте деякі маркетологи вже помітили певні дрібні проблеми, наприклад, некоректне відображення кольорів чи шрифтів у відеорекламі та банерах.

Нова функція дає більше свободи для налаштування реклами, дозволяючи компаніям забезпечувати єдиний стиль на всіх платформах. Це крок для покращення кампаній, адже візуальна узгодженість підвищує довіру до бренду і сприяє кращим результатам.

Джерело: Search Engine Land

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого