Google розширює можливості штучного інтелекту для рекламних кампаній
На конференції DMEXCO 2024, Google оголосив про масштабні оновлення своїх інструментів штучного інтелекту для Google Ads.
Основні нововведення:
Автоматична генерація рекламних активів на нових мовах
Раніше ця функція була доступна лише англійською, проте найближчим часом вона працюватиме також німецькою, французькою та іспанською. Рекламодавці можуть просто ввести URL свого сайту, — і ШІ самостійно створить опис бізнесу, підбере ключові слова, заголовки та зображення.
Інструменти для ШІ-редагування зображень у нових форматах
Раніше інструменти ШІ для редагування зображень були доступні тільки в Performance Max, а тепер їх можна буде використовувати в пошукових кампаніях, а також у Demand Gen, App і Display. Крім того, ШІ для створення візуальних матеріалів тепер підтримує шість нових мов: німецьку, французьку, іспанську, португальську, нідерландську та італійську.
Контроль над ШІ-згенерованими рекламними матеріалами
Google вводить нові налаштування для рекламодавців, які використовують Performance Max. Вони зможуть детальніше контролювати контент, зокрема додавати до п’яти референсних зображень для генерації промоматеріалів. Також оновлений інструмент дозволяє отримувати конкретні рекомендації для покращення активів на основі нових звітів.
Негативні ключові слова та омніканальні ставки
Для кампаній Performance Max додано можливість налаштування негативних ключових слів, а для Demand Gen кампаній — нові функції омніканальної стратегії ставок. Негативні ключові слова допоможуть прибрати непотрібні запити, а омніканальна стратегія ставок дозволить оптимізувати витрати на рекламу в онлайн та офлайн конверсіях.
Оновлення свідчать про подальшу інтеграцію штучного інтелекту в рекламну екосистему, дозволяючи рекламодавцям ефективніше оптимізувати свої кампанії та підвищувати їх результативність.
Джерело: SocialMediaToday