Google тестує звітність за каналами в Performance Max

Google тестує функцію channel reporting у Performance Max — автоматизованому типі рекламних кампаній, який охоплює всі платформи компанії. Це може стати відповіддю на численні скарги маркетологів щодо недостатньої прозорості розподілу бюджетів між каналами.
Функцію вперше помітили на заході Google Think в Амстердамі. Ар’ян Схоорл під час виступу показав скриншот, який показує розподіл кампаній за окремими каналами.

Крістофер Белл, керівник PPC у Kelkoo, заявив, що один із великих маркетологів уже отримав доступ до нової функції.

Від моменту запуску у 2021 році Performance Max зазнавав критики через black box-підхід — кампанії автоматично розподіляють бюджет між пошуком Google, Display, YouTube, Gmail та іншими сервісами, не показуючи детальну аналітику. Якщо звітність за каналами стане доступною для всіх, маркетологи зможуть точніше оптимізувати витрати та контролювати ефективність окремих платформ.
Джерело: Search Engine Land