Google тестує звітність за каналами в Performance Max

Google тестує звітність за каналами в Performance Max

Google тестує функцію channel reporting у Performance Max — автоматизованому типі рекламних кампаній, який охоплює всі платформи компанії. Це може стати відповіддю на численні скарги маркетологів щодо недостатньої прозорості розподілу бюджетів між каналами.

Функцію вперше помітили на заході Google Think в Амстердамі. Ар’ян Схоорл під час виступу показав скриншот, який показує розподіл кампаній за окремими каналами.

Фото: Google тестує звітність за каналами в Performance Max

Крістофер Белл, керівник PPC у Kelkoo, заявив, що один із великих маркетологів уже отримав доступ до нової функції.

Фото: Google тестує звітність за каналами в Performance Max

Від моменту запуску у 2021 році Performance Max зазнавав критики через black box-підхід — кампанії автоматично розподіляють бюджет між пошуком Google, Display, YouTube, Gmail та іншими сервісами, не показуючи детальну аналітику. Якщо звітність за каналами стане доступною для всіх, маркетологи зможуть точніше оптимізувати витрати та контролювати ефективність окремих платформ.

Офіційного анонсу від Google поки що немає. Представниця Google Ads Джинні Марвін ще не коментувала нову функцію.

Джерело: Search Engine Land

Яна Поліщук
Яна Поліщук
• Content Writer
Inweb
Редакторка за фахом і райтерка за покликанням. Уже понад 13 років пишу тексти, які допомагають читачам знайти відповіді на свої запитання. Люблю слова і їхню силу, але «порожні» і «без цілі» — безжально видаляю. Уважна до деталей, бо вірю, що саме вони роблять тексти живими й переконливими.
Більше цікавого