Google тестує позначку Price at Checkout у Shopping Ads

Google почала тестувати позначку Price at Checkout у рекламних оголошеннях Shopping Ads. Вперше позначку помітили аналітики Адріан Деккер та Арпан Банерджі, коли досліджували зміни у видачі пошукових запитів.
Новий індикатор може впливати на сприйняття ціни, оскільки вартість товару часто змінюється під час оформлення замовлення через знижки, податки або додаткові збори.
Наразі незрозуміло: стане ця функція постійною, чи залишиться експериментом. Google регулярно тестує нові способи відображення інформації, щоб покращити досвід покупок. Якщо цей ярлик запровадять на постійній основі, він може підвищити прозорість цінової політики ритейлерів та зменшити ймовірність відмови від покупки на фінальному етапі оформлення замовлення.
Джерело: PPC news