Google тестує подвійне розміщення реклами одного рекламодавця в пошуку
Google почав тестування нового формату розміщення реклами, за якого один рекламодавець може показувати два оголошення на сторінці результатів пошуку. Це суперечить чинним правилам компанії, згідно з якими дозволено показ лише одного оголошення від одного рекламодавця за конкретним ключовим словом.
Ентоні Гігман, генеральний директор компанії ADSQUIRE, помітив цей формат у результатах пошуку впродовж останніх двох тижнів. Він поділився своїми спостереженнями в LinkedIn, звернувши увагу на можливе порушення політики Google, яка прямо забороняє таку практику.
Представниця Google Ads Джинні Марвін пояснила, що це – частина експерименту. Компанія оцінює потенційну користь нового формату для рекламодавців і користувачів. Вона також зазначила, що рекламодавцям наразі не потрібно вживати жодних дій.
Джерело: Search Engine Land