Google тестує подвійне розміщення реклами одного рекламодавця в пошуку

Google тестує подвійне розміщення реклами одного рекламодавця в пошуку

Google почав тестування нового формату розміщення реклами, за якого один рекламодавець може показувати два оголошення на сторінці результатів пошуку. Це суперечить чинним правилам компанії, згідно з якими дозволено показ лише одного оголошення від одного рекламодавця за конкретним ключовим словом.

Ентоні Гігман, генеральний директор компанії ADSQUIRE, помітив цей формат у результатах пошуку впродовж останніх двох тижнів. Він поділився своїми спостереженнями в LinkedIn, звернувши увагу на можливе порушення політики Google, яка прямо забороняє таку практику.

Представниця Google Ads Джинні Марвін пояснила, що це – частина експерименту. Компанія оцінює потенційну користь нового формату для рекламодавців і користувачів. Вона також зазначила, що рекламодавцям наразі не потрібно вживати жодних дій.

Такий підхід може вплинути на конкурентну динаміку серед рекламодавців і змінити ефективність пошукової реклами. З огляду на зростання витрат на розміщення реклами, експеримент викликає питання, чи справді новий формат підвищить дохід, а не лише витрати, і як це вплине на ринок пошукової реклами.

Джерело: Search Engine Land

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого