Google тестує новий формат видачі в ЄС через вимоги регуляторів

Google розпочав тестування оновленого формату пошукових результатів у Європейському Союзі. Нововведення спрямовані на те, щоб надати користувачам можливість обирати між посиланнями на сайти-посередники, такі як Booking.com, і прямими посиланнями на сайти постачальників.


Зміни мають забезпечити відповідність вимогам Закону про цифрові ринки (DMA), який має на меті створення більш конкурентного середовища у сфері цифрових послуг. У рамках тестування Google додав нові блоки до пошукових результатів, що дозволяють чіткіше розмежувати посередників і постачальників.


Представник компанії заявив, що це рішення допомагає знайти баланс між потребами посередників і прямих постачальників, відповідаючи положенням DMA.
Ці зміни можуть вплинути на кількість переходів на сайти в ЄС, зокрема для тих, хто покладається на пошуковий трафік. Бізнесу та SEO-спеціалістам, які працюють з ЄС, варто стежити за розвитком ситуації, щоб своєчасно адаптувати свої маркетингові стратегії.
Джерело: Search Engine Land