Google тестує новий формат рекламних оголошень із розгортанням

Google тестує новий формат рекламних оголошень із розгортанням

Новий формат передбачає можливість розгортати рекламні оголошення у вигляді каруселі. Спочатку відображається лише частина оголошення, а для перегляду інших потрібно натиснути кнопку. Також зʼявляються опції для уточнення пошукового запиту прямо в межах рекламного блоку.

Такі зміни дають юзерам більше контролю над переглядом реклами. Однак маркетологам доведеться прийняти той факт, що частина оголошень буде прихованою, і це знижує їхню видимість.

Google поки не коментує ці тести, проте вони збігаються з прагненням компанії зробити рекламу більш інтерактивною. Водночас приховування частини контенту піднімає питання щодо його ефективності.

Маркетологам доведеться ретельніше продумувати стратегії щодо показу оголошень, щоб забезпечити максимальну видимість у нових умовах.

Джерело: Search Engine Land

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого