Google тестує новий формат рекламних оголошень із розгортанням

Новий формат передбачає можливість розгортати рекламні оголошення у вигляді каруселі. Спочатку відображається лише частина оголошення, а для перегляду інших потрібно натиснути кнопку. Також зʼявляються опції для уточнення пошукового запиту прямо в межах рекламного блоку.

Такі зміни дають юзерам більше контролю над переглядом реклами. Однак маркетологам доведеться прийняти той факт, що частина оголошень буде прихованою, і це знижує їхню видимість.
Google поки не коментує ці тести, проте вони збігаються з прагненням компанії зробити рекламу більш інтерактивною. Водночас приховування частини контенту піднімає питання щодо його ефективності.
Маркетологам доведеться ретельніше продумувати стратегії щодо показу оголошень, щоб забезпечити максимальну видимість у нових умовах.
Джерело: Search Engine Land