Google тестує нову функцію Search Max у Google Ads
У звітах щодо типів відповідності Google Ads деякі маркетологи помітили новий пункт Search Max. Про це повідомив Ларс Тонінг Дайбро, а скриншот із функцією опублікував Адріан Деккер на LinkedIn.
Search Max поєднує адаптивне зіставлення пошукових запитів із текстами оголошень та оптимізацію URL-адрес. Завдяки цьому інструменту реклама може охоплювати ширшу аудиторію, бути більш релевантною для цільової групи й сприяти зростанню кількості конверсій.
Поки що детальна інформація про Search Max від Google відсутня. Очікується, що компанія надасть більше даних про функцію найближчим часом.
Впровадження цієї технології може стати значним кроком у вдосконаленні пошукової реклами й підвищити її ефективність у диджиталі.
Джерело: Sero