Google тестує функцію виключення негативних ключових слів у Performance Max

Google тестує функцію виключення негативних ключових слів у Performance Max

Компанія Google почала тестування функції, яка дає змогу додавати негативні ключові слова на рівні кампанії у Performance Max. Це дозволяє зменшити покази реклами для нерелевантних або небажаних пошукових запитів.

Performance Max — це рекламна платформа Google, яка об’єднує кілька форматів оголошень на різних платформах компанії.

Нова функція спрямована на покращення контролю за показами оголошень. Її анонсували раніше цього року, але впровадження відбувається поступово.

Джінні Марвін, офіційна представниця Google Ads, зазначила, що функція вже доступна в бета-версії й буде поступово розширюватися до початку 2025 року. Однак багато маркетологів повідомляють, що ця опція ще не з’явилася у їхніх акаунтах. Для додавання виключень вони поки що змушені звертатися до менеджерів акаунтів.

Функція дозволить уникати марнування бюджету на нерелевантні запити, покращуючи якість таргетингу та підвищуючи ефективність кампаній. Якщо тестування буде успішним, функцію планують зробити загальнодоступною у 2025 році.

Джерело: Search Engine Land

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого