Google тестує ШІ-генеровані фони для реклами в Shopping Ads

Google тестує ШІ-генеровані фони для реклами в Shopping Ads

Google розпочала тестування штучного інтелекту для автоматичного створення фонових зображень у Shopping Ads. ШІ-система генерує контекстні сцени для продуктів, не змінюючи їхнього зовнішнього вигляду. Перед публікацією можна переглянути та схвалити фони.

Як працює ШІ у Shopping Ads:

  • створює фонові зображення для наявних оголошень;
  • зберігає оригінальний вигляд продукту без змін;
  • перед публікацією реклами вимагає перевірки.

Ця технологія може спростити створення візуального контенту та покращити конверсію рекламних кампаній, усуваючи потребу в студійній фотозйомці. Водночас деякі маркетологи висловлюють сумніви щодо відповідності ШІ-генерованих фонів їхнім бренд-гайдам.

Від участі в тестуванні можна відмовитися, якщо є намір повністю контролювати вигляд своїх оголошень. Цей крок відповідає стратегії Google щодо розширення використання ШІ в рекламі та може зробити якісну візуальну презентацію доступнішою для малого бізнесу.

Про нову функцію повідомила засновниця Biddable Moments Саманта Нобл, яка поділилася листом від Google на LinkedIn.

Фото: Google тестує ШІ-генеровані фони для реклами в Shopping Ads

Очікується, що тестування покаже, як споживачі реагуватимуть на ШІ-генеровані фони та чи призведе це до покращення ефективності реклами.

Джерело: Search Engine Land

Яна Поліщук
Яна Поліщук
• Content Writer
Inweb
Редактор за фахом і райтер за покликанням. Уже понад 13 років пишу тексти, які допомагають читачам знайти відповіді на свої запитання. Люблю слова і їхню силу, але «порожні» і «без цілі» — безжально видаляю. Уважна до деталей, бо вірю, що саме вони роблять тексти живими й переконливими.
Більше цікавого