Google тестує ШІ-генеровані фони для реклами в Shopping Ads
Google розпочала тестування штучного інтелекту для автоматичного створення фонових зображень у Shopping Ads. ШІ-система генерує контекстні сцени для продуктів, не змінюючи їхнього зовнішнього вигляду. Перед публікацією можна переглянути та схвалити фони.
Як працює ШІ у Shopping Ads:
- створює фонові зображення для наявних оголошень;
- зберігає оригінальний вигляд продукту без змін;
- перед публікацією реклами вимагає перевірки.
Ця технологія може спростити створення візуального контенту та покращити конверсію рекламних кампаній, усуваючи потребу в студійній фотозйомці. Водночас деякі маркетологи висловлюють сумніви щодо відповідності ШІ-генерованих фонів їхнім бренд-гайдам.
Від участі в тестуванні можна відмовитися, якщо є намір повністю контролювати вигляд своїх оголошень. Цей крок відповідає стратегії Google щодо розширення використання ШІ в рекламі та може зробити якісну візуальну презентацію доступнішою для малого бізнесу.
Про нову функцію повідомила засновниця Biddable Moments Саманта Нобл, яка поділилася листом від Google на LinkedIn.
Очікується, що тестування покаже, як споживачі реагуватимуть на ШІ-генеровані фони та чи призведе це до покращення ефективності реклами.
Джерело: Search Engine Land