Google спрощує створення креативів з інтеграцією Merchant Center і Google Ads

Google спрощує створення креативів з інтеграцією Merchant Center і Google Ads

Google впроваджує нову функцію, яка об’єднує Google Merchant Center з Google Ads, щоб покращити процес створення реклами для інтернет-магазинів. Ця інтеграція дозволяє маркетологам використовувати наявні зображення продуктів у ШІ-редакторі зображень Google Ads. Оновлення спрощує створення креативів для рекламних кампаній.

Маркетологи можуть зв’язувати Merchant Center з кампаніями Performance Max. ШІ-редактор зображень Google Ads отримує доступ до зображень продуктів з Merchant Center і покращує їх.

Відредаговані зображення зберігаються в бібліотеці активів для подальшого використання в кампаніях. Кампанії Performance Max можуть включати до 20 зображень.

Фото: Google спрощує створення креативів з інтеграцією Merchant Center і Google Ads

Після зв’язування Google Ads з Merchant Center маркетологи можуть імпортувати зображення продуктів до бібліотеки активів через медіавибірку ШІ-редактора зображень.

Ця функція спрощує процес створення реклами, заощаджує час і ресурси та покращує якість реклами.

Джерело: SearchEngineLand

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого