Google представив ШІ-агентів для автоматизації завдань у ритейлі

Google представив ШІ-агентів для автоматизації завдань у ритейлі

На виставці NRF 2025 Google Cloud представив технології на основі штучного інтелекту для роздрібної торгівлі. Нововведення спрямовані на адаптацію бізнесу до змін у поведінці споживачів, скорочення витрат і розв’язання логістичних проблем.

NRF Retail’s Big Show — одна з найбільших подій у сфері ритейлу, яка відбулась з 12 по 14 січня 2025 року в Нью-Йорку. Її організовує NRF (National Retail Federation — Національна федерація роздрібної торгівлі США) — найбільша у світі асоціація, що представляє інтереси компаній роздрібної торгівлі.

На виставці представляли інновації, які змінюють підхід до торгівлі: штучний інтелект, доповнену реальність, машинне навчання, розпізнавання облич і робототехніку. Учасники могли протестувати сучасні рішення та побачити, як технології впливають на розвиток індустрії.

Серед ключових анонсів:

  • Google Agentspace — платформа для створення ШІ-агентів, які автоматизують завдання (управління запасами, обслуговування клієнтів і персоналізовані рекомендації для покупців).
  • Vertex AI Search — оновлена пошукова система для ритейлу, яка використовує сучасні мовні моделі, які точніше здійснюють пошук товарів.
  • Connected Stores — технологія, яка з’єднує пристрої покупців із системами магазинів. Це створює зручний і безперервний досвід покупок у режимах онлайн та офлайн.
  • Технології image-to-video та image generation, які дозволяють створювати візуальні матеріали для ефективнішого залучення клієнтів.

Приклади впровадження технологій у компаніях

Компанія Wayfair автоматизувала процеси каталогізації товарів за допомогою платформи Gemini на базі ШІ-моделі Vertex AI. Це дозволило збільшити швидкість запуску нових продуктів у п’ять разів і зменшити витрати.

Співпраця з NVIDIA дає ритейлерам доступ до потужних інструментів штучного інтелекту, які допомагають швидко обробляти великі обсяги даних і вирішувати складні бізнес-завдання. Рішення Everseen Vision AI використовує технологію комп’ютерного зору, щоб ефективніше контролювати запаси, зменшувати втрати та покращувати обслуговування клієнтів.

Google Cloud активно співпрацює з Manhattan Associates і O9 Solutions для вдосконалення логістики та впровадження сталих підходів у ритейлі. LiveRamp і Revionics допомагають оптимізувати маркетингові витрати та краще аналізувати дані для підвищення ефективності рекламних кампаній.

Хоча представлені технології відкривають нові можливості для бізнесу, вони також ставлять питання щодо етичності використання персональних даних. Інтеграція штучного інтелекту в ритейл вимагає дотримання стандартів приватності, аби уникнути втрати довіри споживачів.

Джерело: Swipe Insight

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого