Google посилює рекламну політику для відповідності правилам пошукового спаму

Google посилює рекламну політику для відповідності правилам пошукового спаму

Google оголосив про оновлення своєї політики «Зловживання рекламною мережею», яка має набути чинності в грудні цього року. Рекламу автоматично блокуватимуть, якщо вона спрямовуватиме на сайти, які отримали санкції за порушення політики Google Search. Власники таких сайтів отримуватимуть повідомлення через Google Search Console з можливістю виправити порушення. Так Google планує запобігти використанню реклами, щоб залучати трафік на маніпулятивні чи спамні ресурси.

Сайти, які порушуватимуть правила пошукового спаму, ризикують втратити як органічний, так і сплачений трафік. Це може спричинити суттєві втрати доходів і дестабілізувати маркетингові стратегії. 

Тож PPC-менеджери та SEO-фахівці мають уважніше стежити за станом сайтів через Google Search Console й вчасно вживати заходів, щоб запобігати блокуванню рекламних оголошень.

Цей крок від Google підвищує вимоги до якості сайтів, стимулюючи маркетологів дотримувати довгострокових стандартів, які забезпечать чесність і прозорість рекламних кампаній.

Джерело: Search Engine Land

Яна Поліщук
Яна Поліщук
• Content Writer
Inweb
Редактор за фахом і райтер за покликанням. Уже понад 13 років пишу тексти, які допомагають читачам знайти відповіді на свої запитання. Люблю слова і їхню силу, але «порожні» і «без цілі» — безжально видаляю. Уважна до деталей, бо вірю, що саме вони роблять тексти живими й переконливими.
Більше цікавого