Google посилює рекламну політику для відповідності правилам пошукового спаму
Google оголосив про оновлення своєї політики «Зловживання рекламною мережею», яка має набути чинності в грудні цього року. Рекламу автоматично блокуватимуть, якщо вона спрямовуватиме на сайти, які отримали санкції за порушення політики Google Search. Власники таких сайтів отримуватимуть повідомлення через Google Search Console з можливістю виправити порушення. Так Google планує запобігти використанню реклами, щоб залучати трафік на маніпулятивні чи спамні ресурси.
Сайти, які порушуватимуть правила пошукового спаму, ризикують втратити як органічний, так і сплачений трафік. Це може спричинити суттєві втрати доходів і дестабілізувати маркетингові стратегії.
Тож PPC-менеджери та SEO-фахівці мають уважніше стежити за станом сайтів через Google Search Console й вчасно вживати заходів, щоб запобігати блокуванню рекламних оголошень.
Цей крок від Google підвищує вимоги до якості сайтів, стимулюючи маркетологів дотримувати довгострокових стандартів, які забезпечать чесність і прозорість рекламних кампаній.
Джерело: Search Engine Land