Google покращить відстеження конверсій у Merchant Center

Google покращить відстеження конверсій у Merchant Center

Google планує значне оновлення Merchant Center, яке покращить відстеження конверсій, виключивши дані з результатів пошуку в мережі та інших джерел. Продавці та маркетологи зможуть краще аналізувати ефективність рекламних кампаній.

Інтеграція даних про конверсії з різних джерел дозволить краще розуміти шлях клієнта до покупки та покращувати стратегії.

Про це оновлення вперше повідомив учасник Search Engine Land Менахем Ані на X, який надіслав електронного листа з детальним описом нових функцій.

Фото: Google покращить відстеження конверсій у Merchant Center
Оновлення вийде в найближчі місяці й автоматично застосується до всіх продавців, які використовують Google Merchant Center. Воно відстежуватиме всі конверсії з сайту продавців для відображення цілісної картини ефективності кампаній.

Google планує використовувати ці дані для оптимізації пошуку в магазинах і поліпшення своїх послуг.

Цікаво, що від оновлення можна відмовитися, вимкнувши налаштування конверсії в Merchant Center, деактивувавши налаштування в застосунку каналу Google і YouTube в Shopify або роз’єднавши акаунти Google Analytics і Merchant Center.

Джерело: Search Engine Land

Про автора

Софія Старк
Софія Старк
, Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого