Google підвищує прозорість щодо ШІ-контенту в пошукових результатах

Google підвищує прозорість щодо ШІ-контенту в пошукових результатах

Google оголосив про введення нової функції — вона дозволить позначати у пошукових результатах зображення, створені або відредаговані штучним інтелектом. Це нововведення буде доступне через опцію «Про це зображення» у Google Search, Google Lens та Circle to Search на Android.

Компанія також приєдналася до коаліції C2PA і впроваджує стандарт Content Credentials 2.1 для покращення безпеки контенту від маніпуляцій. 

C2PA (Coalition for Content Provenance and Authenticity) — коаліція, яка розробляє стандарти для перевірки походження та автентичності цифрового контенту.

Content Credentials 2.1 — стандарт від C2PA, який надає метадані про походження та зміни контенту для підвищення безпеки й запобігання маніпуляціям із цифровими зображеннями та відео.

Також, Google продовжує працювати над розвитком технології SynthID, яка вбудовує водяні знаки у зображення, створені штучним інтелектом.

Ці кроки є частиною ширшої стратегії Google щодо підвищення прозорості та довіри до контенту, який користувачі знаходять в інтернеті. Ініціатива також покликана сприяти медіаграмотності та стандартизації перевірки походження цифрового контенту.

Джерело: Swipe Insight

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого