Google підвищує прозорість щодо ШІ-контенту в пошукових результатах
Google оголосив про введення нової функції — вона дозволить позначати у пошукових результатах зображення, створені або відредаговані штучним інтелектом. Це нововведення буде доступне через опцію «Про це зображення» у Google Search, Google Lens та Circle to Search на Android.
Компанія також приєдналася до коаліції C2PA і впроваджує стандарт Content Credentials 2.1 для покращення безпеки контенту від маніпуляцій.
Content Credentials 2.1 — стандарт від C2PA, який надає метадані про походження та зміни контенту для підвищення безпеки й запобігання маніпуляціям із цифровими зображеннями та відео.
Також, Google продовжує працювати над розвитком технології SynthID, яка вбудовує водяні знаки у зображення, створені штучним інтелектом.
Ці кроки є частиною ширшої стратегії Google щодо підвищення прозорості та довіри до контенту, який користувачі знаходять в інтернеті. Ініціатива також покликана сприяти медіаграмотності та стандартизації перевірки походження цифрового контенту.
Джерело: Swipe Insight