Google відмовляється від Call-Only Ads та переходить на Responsive Search Ads

Google відмовляється від Call-Only Ads та переходить на Responsive Search Ads

Google Ads оголосив про завершення підтримки формату Call-Only Ads для нових оголошень, спрямовуючи маркетологів на використання Responsive Search Ads (RSA). Точна дата завершення ще не встановлена, але Google активно закликає користувачів оновити свої кампанії, щоб скористатися перевагами нового формату.

Call-Only Ads — це формат оголошень у Google Ads, призначений для залучення дзвінків від клієнтів. Такі оголошення відображаються тільки на мобільних пристроях — вони мають на меті спрямувати користувачів на телефонну лінію компанії, замість переходу на сайт.

Responsive Search Ads (RSA) — це універсальний формат, який дозволяє створювати оголошення з різними комбінаціями текстів (залежно від запиту користувачів). RSA дозволяють як перехід на сайт, так і здійснення дзвінків. 

Google підтвердив, що наявні Call-Only Ads будуть відображатися, але вже нові оголошення повинні містити назву компанії та сторінку приземлення (Landing page). Старі оголошення не буде перенесено автоматично — маркетологи вимушені оновити їх вручну.

Google також надає детальну інструкцію для переходу на RSA. Маркетологам потрібно додати назву компанії на рівні акаунта або кампанії, а також оновити оголошення з кінцевими URL через розділи «Активи» та «Оголошення» в Google Ads.

Головною перевагою формату RSA є те, що він забезпечує більше гнучкості в комбінаціях оголошень, дозволяє дзвінки та онлайн-взаємодії, а також покращує оптимізацію кампаній і контроль над активами.

Фахівцям, які ще використовують Call-Only Ads, радять поступово планувати перехід на новий формат, щоб підготуватися до змін.

Джерело: Swipe Insight

Ольга Беспалько
Ольга Беспалько
• Media Editor
Inweb
Редакторка медіа з досвідом роботи у контент-менеджменті та копірайтингу. Постійно слідкую за digital трендами і новинами, щоб надавати вам цікаву та актуальну інформацію. Зі мною ви точно будете в курсі всіх подій.
Більше цікавого