Google оновлює правила реклами азартних ігор з 14 квітня 2025 року

Google оновлює правила реклами азартних ігор з 14 квітня 2025 року

Компанія Google оголосила про оновлення політики щодо реклами азартних ігор та ігор на гроші, яке набуде чинності 14 квітня 2025 року. Зміни передбачають уточнені вимоги для різних країн та детальніші описи категорій азартних ігор. Попередня версія оновленої політики вже доступна для ознайомлення.

Компанія зазначає, що можливі додаткові зміни до моменту впровадження, які можуть не відображатися у поточній версії документа. Остаточні зміни будуть включені до фінальної редакції, а рекламодавці отримають повідомлення через стандартні канали комунікації.

В Україні діють обмеження на рекламу азартних ігор. Зокрема, Кабінет Міністрів України заборонив будь-яку рекламу азартних ігор та букмекерських контор до набуття чинності закону про боротьбу з ігровою залежністю. Крім того, Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей (КРАІЛ) активно блокує рекламу нелегальних онлайн-казино в соціальних мережах.

Маркетологам, які планують розміщувати рекламу азартних ігор через платформи Google, рекомендується ознайомитися з оновленою політикою та враховувати як глобальні, так і локальні обмеження, щоб уникнути порушень та можливих санкцій.

Джерело: Swipe Insight

Софія Старк
Софія Старк
• Media Editor
Агенція digital-маркетингу Inweb
Media Editor, дипломована журналістка із пристрастю до Digital та технологій. Маю стаж графічного дизайну розрізом у 5 років, вивчала основи SEO, email-маркетингу та була Head of SMM. Ваша персональна Сірі у світі digital, штучного інтелекту тощо. Педантична перфекціоністка із неймовірною допитливістю, тому збираю найцікавіше, щоб ви могли прочитати це в медіа. Обожнюю геймінг та практикую мобільну фотографію.
Більше цікавого